poniedziałek, 18 sierpnia 2014

1.Jezu!Jak ja nienawidzę krwi!

Wstałam o piątej.Rozejrzałam się po pokoju.To nie mój pokój.Usiadłam na łóżku.Zauważyłam śpiącego obok mnie Louis'a.Więc to nie był sen.Posiedziałam jeszcze chwilę i położyłam się.Szybko zostałam uwięziona w żelaznym uścisku.Czyżby Lou się obudził?Spojrzałam na twarz chłopaka.Jeszcze śpi.Po chwili sama zasnęłam.
~*~
Spałam spokojnie,lecz ktoś musiał mnie obudzić.Pewnie Lou.Otworzyłam leniwie oczy.Chłopak leżał na mnie.Ile ten człowiek waży?Całymi moimi siłami zepchnęłam go ze mnie.Louis jednak był szybszy i złapał mnie za nadgarstek.Razem spadliśmy z łóżka.Upadłam prosto na niego.Nasze twarze dzieliły centymetry.
-O dzień dobry!-powiedział chłopak.Najwyraźniej był zachwycony ową sytuacją.
-Cześć.-powiedziałam schodząc z niego.-Mógłbyś mi powiedzieć co się stało z moimi ciuchami.-przypominałam sobie,że wczoraj byłam ubrana w legginsy i jakąś bluzę,a teraz jestem ubrana w za duże spodnie dresowe i bluzkę.
-Przebrałem cię...-podniosłam lewą brew do góry.-Nie martw się nie podglądałem.
-Dobra.Powiedz gdzie one są.-chłopak wskazał na poskładane ubrania leżące na szafce.Wzięłam je.-Mógłbyś powiedzieć gdzie jest łazienka?
-A co?Nie możesz się tutaj przebrać?-powiedział i posłał mi łobuzerski uśmiech.
-Nie.Powiesz mi gdzie ona jest?
-Te drzwi.-wskazał na lekko uchylone drzwi,które znajdowały się na końcu pokoju.
-Dziękuję.-powiedziałam i ruszyłam w stronę drzwi.Po dziesięciu minutach wyszłam.Chłopaka nie było w pokoju,więc postanowiłam zejść na dół.W salonie nikogo nie zobaczyłam,więc weszłam do kuchni.Tam stał Niall.Aktualnie gotował.
-Cześć.-powiedziałam do chłopaka.
-Hej.-odpowiedział mi.
-Pomóc Ci?-spytałam się.
-Mogłabyś po rozstawiać naczynia?
-Jasne.-Szybko uwinęłam się z pracą daną przez Niall'a.Kiedy rozstawiałam ostatnie naczynia wszedł chłopak.
-Dziękuję.-powiedział i musnął mój policzek,zahaczając o konciki moich warg.Jego zachowanie było dziwne.
-Nie ma sprawy.-odpowiedziałam i uśmiechnęłam się do niego.Nagle do kuchni wpadł Harry.
-Siemasz.
-Hej.-przywitaliśmy go.
-Jak się spało?
-Okej.-uśmiechnęłam się.
-Zostaniesz na śniadanie?-spytał się blondyn.
-Nie.Wolę iść do siebie.
-Odprowadzić cię?
-Jeśli ci się chce.
-Okej.Idę.-powiedział Niall i podbiegł do drzwi.Założyłam buty i wyszliśmy.Szliśmy spokojnie przez pięć minut,lecz nam przerwano.Usłyszeliśmy głośny huk.Sięgnęłam po pistolety.Jeden dałam Niall'owi.Po chwili zobaczyliśmy sprawcę tego dźwięku.Mężczyzna miał długie,czarne włosy i zielone oczy.Strzelił do mnie.Na moje szczęście miałam kamizelkę kulo ochroną.Chłopak uśmiechnął się,lecz na chwilę.Uśmiech zmienił się w grymas.Zielonooki już miał strzelać,ale go wyprzedziłam.Kula trafiła w głowę.Upadł na ziemię.Po chwili kawałek chodnika umazany był czerwoną cieczą.Pobiegliśmy do domu.Zdjęłam buty i kurtkę.Zobaczyłam,że krwawię.
-Jezu!Jak ja nienawidzę krwi!-jęknęłam.-Olga!Jesteś?!-krzyknęłam do pokojówki.Była ona o rok starsza ode mnie.Przyjaźniłyśmy się.
-Tak?Coś się stało?-spytała.
-Przynieś apteczkę!-Za uwarzyłam biegnącą w naszą stronę chudą postać.Olga miała blond włosy,piwne oczy i była straszliwie chuda.
-Już jestem.Co mam zrobić.
-Opatrzysz mi to?-powiedziałam i pokazałam jej krwawiącą rękę.Po paru minutach miałam zabandarzowaną rękę.-Dzięki.
-Może ja pójdę.-powiedział Niall.
-Szkoda.Jeśli chcesz,to przychodź.-uśmiechnęłam się.
-Ciekawa propozycja.-zaśmiał się.-Do zobaczenia niedługo.
Chłopak wyszedł,a ja siedziałam do wieczora z Olgą i wrzerałyśmy czipsy.Później oglądałyśmy Piłę.O drugiej w nocy zasnęłam.

†★★★★★★★★★★†
Cześć!
Jakie wrażenia?
Widziałam,że spodobał się wam prolog.
To teraz macie rozdział!
Proszę nie zwracać uwagi na ortografię.Piszę na tablecie,wiec możliwe,że takie błędy będą.
Dziękuję za 11 komentarzy!
Komentujcie!
Do następnego.
₱Δ₱Δ

10 komentarzy:

  1. Nawet ciekawe, co nie znaczy, że nie musisz wciąż pracować ^^

    http://asianworldpoland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawe :) ciekawie sie zaczyna, jak i kończy. Wzbudza uczucia. naprawde fajnie :)
    http://karilana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog :) Bardzo ciekawe, wciągnęło mnie

    http://style-of-katy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny Rozdział ludzie z 1D gites. Heh... Reality Show i akcja czekam na dalsze rozdziały.
    http://jedna-z-gwiazd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny Rozdział ludzie z 1D gites. Heh... Reality Show i akcja czekam na dalsze rozdziały.
    http://jedna-z-gwiazd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie się czyta ;)

    wszedzieksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie się czyta :) podoba mi się twój blog.
    http://karilana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawno nie trafiłam na bloga z opowiadaniami. Ciekawe! :)
    cherry-pisze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze jesteście kochani :)