wtorek, 19 sierpnia 2014

Hejo!

Cześć!
Tu Szalona Zuzia.Zmieniłam nick :)
Chciałam w tym poście:
-dać parę faktów o mnie,
-napisać kiedy rozdziały,
-i podziękować :)
Więc...
Na pierwszy rzut idą fakty.
Faktów będzie mało (tylko 10)
1.Nazywam się Zuzia.(to chyba wiadome)
2.Mam 13 lat.
3.Od dwóch tygodni mieszkam w Hanu,Niemcy.
4.Posiadam psa,który nazywa się Timi.
5.Kiedyś chciałam nazywać się Zgredek.(Nie wiem czemu)
6.Moje przyjaciółki i ja jesteśmy dziwne.
7. Nienawidzę jak ktoś obraża w mojej obecności 30STM i 1D. 
8.Przy niektórych osobach (czy.chłopaki) nie umiem się wysłowić.
9.Rok temu pojechałam na obóz harcerski.
10.Umiem strzelać z łuku.
Więcej o mojej osobie dowiecie się w innych takich postach.

Rozdziały...
Rozdziały będę starać się dodawać systematycznie.
Czyli...co dwa dni.
Myślę,że będzie okej :)

Specjalne podziękowania dla:
Tamtamtam...
-Aguliona RockInLife- bardzo ciekawe :) ciekawie sie zaczyna, jak i kończy. Wzbudza uczucia. naprawde fajnie :)
http://karilana.blogspot.com/-Dzięki bardzo za komka Aguliona 

-Aleksandra Tarlecka -
Bardzo fajny Rozdział ludzie z 1D gites. Heh... Reality Show i akcja czekam na dalsze rozdziały.
http://jedna-z-gwiazd.blogspot.com/-Tobie też dziękuje za komka.

-Mo nika-Dzięki za obserwację :)
-Długie Włosy-Tobie też dzięki
-Kasia Nie dowiesz się-Dzięki.Czego się nie dowiem?
I dziękuje osobą,które także zostawiły komentarze,lub poprosu weszli.
Dzięki wielkie!!!!
Motywujecie na 100%

Jesteście świetni!

I wam dam pewną informację co do następnego rozdziału:
W drugim rozdziale na głównym miejscu wystąpią nasze słodziaki.
Czyli:
Louis Tomlinson


And
Niall Horan

Dziękuję za 29 komentarzy,331 wyświetlenia i 6 obserwacje <3
Jeśli chcecie więcej takich postów piszcie!

Papa
Buziaki :*

9 komentarzy:

  1. Też mam 13 lat :D także nie umiem się wysłowić się przy chłopakach :D A wracając do twojego bloga. Jest naprawdę świetny. Wszystko dobrze rozmieszczone. Ile osób cię odwiedza, dużo zdjęć. Może kiedyś się Ciebie poradzę co i jak :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh :)
      Jesteśmy nawet podobne :)
      A co do dorady.
      Zapraszam :)
      Możesz się mnie pytać o co chcesz :)
      Ja się z chęcią dowiem jak gotować.
      Jedyne co umiem gotować to parówki *O*

      Usuń
  2. 8. to normalne , a po 2 masz 13 lat ;)
    fajnie piszesz mimo ,że nie lubię 1d , a przedewszystkim dobrze.
    pozrawiam LOLA
    celebr.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też uwielbiam 30STM! *.* oraz Linkin Park ;d ale 1D mi nie przeszkadza :)

    http://wiktonix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny masz blog :)

    http://stadomustanga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Awww 1D - kocham :D Podoba mi się post <3 Obserwuję :D

    http://thepaulciak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. 1D ♥
    świetny blog : )
    obserwuje i liczę na rewanż : )
    http://justyna-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze jesteście kochani :)